به گزارش "ورزش سه"، حضور کیومرث هاشمی برای بازدید از ورزشگاه آزادی بهانه‌ای شد تا اصحاب رسانه در مورد موضوعاتی که برای قهرمانان ایران دغدغه است، سوال بپرسند. سرپرست وزارت ورزش و جوانان درخصوص گلایه برخی ورزشکاران از نحوه پرداخت پاداش در آیین‌نامه تجلیل از مدال‌‌آوران و بازنگری‌هایی که در این رابطه صورت گرفته است،‌ بیان کرد: بعد از مراسم‌ ورزشکارانی مثل خانم فرزانه فصیحی بودند که نسبت به این آیین‌نامه و لیست قهرمانان گلایه داشتند چون ایشان در آسیا مقام آوردند و در لیست نبودند، در این‌خصوص دستور بازنگری در آیین‌نامه را دادم.

وی تاکید کرد: ورزشکاران و قهرمانان کشورمان تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند و قطعا باید این مسائل را مدنظر قرار دهیم و دغدغه‌ ما، دغدغه ورزشکاران است و اجازه نمی‌دهیم مشکلاتی در این خصوص رخ دهد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه اگر بخواهیم یک گروه دیگری را به لیست پرداخت پاداش اضافه کنیم نهایتا 20 تا 30 میلیارد تومان هزینه دربرخواهد داشت، تاکید کرد: این مساله ارزش دارد که این لیست را گسترش دهیم. البته در ادامه باید ببینم که دغدغه‌های ورزشکاران توسط فدراسیون انعکاس داده شده است و اگر هم این اتفاق رخ داده است که باید در بررسی آیین‌نامه صورت بگیرد.