به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برگشت از دور اول رقابت‌های جام بانک اسلامی ابوظبی، تیم فوتبال اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود میزبان خورفکان بود و توانست این تیم را با پیروزی پر گل 5 بر یک در هم بکوبد و با توجه به تساوی یک – یک در بازی رفت، در مجموع با حساب 6 بر 2 راهی دور دوم شود.

کلباء در دقیقه 24 این مسابقه موفق شد به گل نخست بازی دست پیدا کند. ضربه لئاندرو اسپاداسیو ابتدا توسط یکی از مدافعان خورفکان برگشت داده شد ولی در برگشت توپ دوباره به اسپاداسیو رسید و او با یک شوت زمینی به گوشه دروازه گل نخست بازی را به ثمر رساند.

1925492

اسپاداسیو 23 ساله در ادامه موفق شد گل دوم خودش و کلباء را به ثمر برساند. ارسال سالم راشد از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر این بازیکن وارد دروازه شد و کلباء توانست اختلاف را افزایش دهد.

کلباء در وقت‌های تلف شده نیمه نخست به گل سوم رسید. ارسال عبدالعزیز حمد به روی دروازه با خروج سنگربان حریف همراه شد و او به روی آندرس وومبرگر مرتکب خطا شد. داور ابتدا یک پنالتی برای شاگردان مجیدی اعلام کرد و سپس احمد جمعه، گلر خورفکان را اخراج کرد که پس از بازبینی صحنه، آن را به کارت زرد تغییر داد. دنیل بسا نیز پشت این توپ ایستاد و آن را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

1925493

خورفکان در ابتدای نیمه دوم یکی از گل‌ها را جبران کرد. روی یک پاس پشت مدافعان، حمد المنصوری گلر کلباء به روی مهاجم میهمان مرتکب خطای پنالتی شد. تیاگو د لئونکو این ضربه را برخلاف جهت حرکت گلر ببرها وارد دروازه کرد تا حساب کار سه بر یک شود.

اما در ادامه این باز هم اتحاد کلباء بود که به گل‌های بعدی دست یافت. روی توپ گیری بسیار خوب مهدی قایدی و یک و دوی او با لئاندرو، قایدی وارد محوطه جریمه شد که تکل مدافع خورفکان باعث شد تا توپ برابر دنیل بسا قرار بگیرد و این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پای دقیق، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

ویدئو: 310735

درخشش لئاندرو اسپاداسیو در این بازی با هت تریک این بازیکن برزیلی تکمیل شد. ارسال دنیل بسا به روی دروازه با ضربه سر وینگر جوان کلباء همراه شد و این بازیکن توانست برای بار پنجم دروازه خورفکان را باز کند و کلباء اختلاف را به عدد 4 برساند.

در نهایت نیز این بازی با نتیجه 5 بر یک به سود کلباء به پایان رسید تا این تیم در مجموع با نتیجه 6 بر 2 از سد خورفکان عبور کرده و راهی مرحله بعد شود. در این مسابقه، مهدی قایدی 82 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت ولی موفق به گلزنی نشد.