به گزارش "ورزش سه"، یاسر المسیلیم، دروازه‌بان تیم فوتبال الاهلی عربستان پس از گذراندن 21 سال حضور در دروازه این تیم، روز جمعه با انتشار متنی در صفحه توئیتری خود، از پایان دوران حضور در این تیم خبر داد.

المسیلیم در حساب رسمی خود در توئیتر نوشت: امروز با عشقی بزرگ در قلبم خداحافظی کردم و ماجرای 21 سال حضور در باشگاه الاهلی به عنوان یک بازیکن به پایان رسید اما عشق من به این تیم بزرگ تمام نمی‌شود.

1925406

وی افزود: از این تیم بزرگ، از این عشق بزرگ تشکر می‌کنم. ممنون از هواداران سرافراز الاهلی. شما بیشترین حمایت را از الاهلی دارید، شما فقط هوادار نیستید، شما پشتوانه الاهلی هستید.

المسیلیم در پایان گفت: از همه کسانی که در روزهای خوب و بد در کنار الاهلی ایستادند تشکر می‌کنم، از مدیریت باشگاه، همه کارکنان و همه بازیکنانم تشکر می‌کنم، شما را به خدا می‌سپارم.

1925407

المسلیم 39 ساله، از ژوئن 2006 پیراهن تیم فوتبال الاهلی را پوشید و دوران حرفه‌ای فوق العاده‌ای را با عناوین و دستاوردهای گوناگون سپری کرد.

المسیلیم در 276 مسابقه با تیم الاهلی در تمامی مسابقات شرکت کرد و عناوین متعددی را کسب کرد. لیگ حرفه‌ای عربستان، جام خادم حذفی (دو بار)، جام ولیعهد (دو بار)، سوپرجام عربستان و لیگ زرد دسته اول.