به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برای دومین بار در کمتر از یک هفته به مصاف لیورپول خواهد رفت. 
این دو تیم یکشنبه هفته جاری در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بازی جذاب و تماشایی را برگزار کردند که در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. 
شاگردان پپ گواردیولا پس از آن برای برگزاری بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی مادرید شدند تا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید برابر این تیم به میدان بروند. آنها موفق شدند در این بازی 0-0 با تیم میزبان مساوی کنند و به لطف گل زده توسط کوین دی‌بروین در بازی رفت به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. 

 


با این حال در جریان همین بازی بود که این ستاره بلژیکی با احساس درد مجبور به ترک میدان شد و حالا به نظر می‌رسد که نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر لیورپول در نیمه نهایی جام حذفی همراهی کند. 
این اتفاق می‌تواند آسیب زیادی به پپ گواردیولا و برنامه‌های او برای رویارویی با لیورپول بزند، چرا که دی‌بروین در چند هفته اخیر در دوران اوج خودش قرار داشت و نقش کلیدی در پیروزی‌های این تیم ایفا کرده بود. 
از سوی دیگر کایل واکر نیز در بازی برگشت برابر اتلتیکو مادرید مصدوم شده و اجبارا تن به تعویض داد و حالا حضور او برابر لیورپول نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال گفته می‌شود که مصدومیت این مدافع سیتی چندان جدی نیست اما برای جلوگیری از تشدید آن بهتر از است که در دیدار برابر لیورپول به میدان نرود تا برای ادامه فصل و حضور در کورس قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان آماده باشد.