به گزارش "ورزش سه"، امروز قرمزها شروع عالی و بدون شکست خود در فصل جاری را با پیروزی 3-1 برابر ولورهمپتون حفظ کردند. با این حال، لیورپول در 45 دقیقه ابتدایی بسیار کمتر از انتظار بازی کرد و خوش شانس بود که تنها با یک گل شکست خورده به رختکن رفت.

کلوپ در وقت استراحت لوئیس دیاز را به جای الکسیس مک آلیستر راهی زمین کرد و سبک بازی تیم بهتر شد. کودی خاکپو در دقیقه 55 گل تساوی را برای لیورپول به ثمر رساند. اندی رابرتسون در پنج دقیقه مانده به پایان و گل به خودی هوگو بوئنو با ضربه هاروی الیوت در دقیقه 91 ، قرمزها را 1-3 پیش انداخت و چهارمین پیروزی در پنج بازی را برای میهمان به ارمغان آورد.

1925355

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود  گفت که تیمش به طور قابل توجهی از استانداردهای خود در نیمه اول پایین تر بود اما از نحوه واکنش بازیکنانش در نیمه دوم تحت تاثیر قرار گرفت. سرمربی لیورپول گفت: «در نیمه اول، چند بار به خودم گفتم، چیکار می‌کنید لعنتی‌ها! مشخص بود که در نیمه اول آماده نبودیم، اما وولوز هم واقعاً خوب کار کرد. این روی گل وولز مشهود بود. نتو سه بازیکن ما را راحت جا گذاشت و هیچکس درون محوطه جریمه نتوانست او را متوقف کند تا پاس گل ندهد. من در تابستان با این بازیکنان هفت، هشت، 9 هفته یا بیشتر کار کرده ام و می‌دانم توانایی هایشان بیشتر است. در نیمه اول مک الیستر و چند بازیکن ما در سطح خودشان نبودند.»

کلوپ ادامه داد: «اما من می دانستم که اگر نیمه اول را با یک نتیجه معقول پشت سر بگذاریم و از لحاظ روحی افت نکنیم، می توانیم روند بازی را در نیمه دوم تغییر دهیم. تیم به کمک نیاز داشت و خوشبختانه توانستیم با کمی تغییرات شرایط را عوض کرده و تیمی متفاوت را در نیمه دوم روانه زمین کنیم. تفاوت سطح بدنی و ذهنی بازیکنان در دو نیمه کاملا فرق داشت.»

کلوپ در پایان گفت: «ولوز نیمه اول فوق العاده ای انجام داد و ما یک نمایش واقعا افتضاح داشتیم. در عوض نیمه دوم خیلی خوب بودیم، بازی را کنترل کردیم، یک گل زدیم و بعد مدتی آرام و صبور ماندیم که این را خیلی دوست داشتم. عجله ای وجود نداشت و این مورد علاقه من بود. بی هدف بازی نکردیم و در زمان مناسب گل های بعدی را زدیم. 3-1 نتیجه ای نیست که بعد از 20 دقیقه و شاید بعد از دقایق ابتدایی نیمه دوم انتظار را داشتم. در پایان ولی ما مستحق این برد بودیم. بنابراین همه چیز حالا مثبت و خوب است.»