به گزارش "ورزش سه"، ناپولی، مدافع عنوان قهرمانی سری A، فصل را با دو برد آغاز کرد اما در هفته سوم مقابل لاتزیو اولین شکستش را متحمل شد. این تیم بعد از پایان فیفا دی و در یکی از بازی‌های هفته چهارم در خانه جنوا به میدان رفت که از 3 بازی اخیر 3 امتیاز کسب کرده بود.

شاگردان رودی گارسیا در نیمه اول این دیدار حرفی برای گفتن نداشتند و در دقایق پایانی دروازه‌شان را باز شده دیدند. جنوا در 10 دقیقه پایانی فشار حملاتش را بیشتر کرد و به نتیجه رسید.

1926057

متئو رتگی در دقیقه 38 با یک شوت از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه ناپولی امتحان کرد اما الکس مرت ضربه او را با شیرجه‌ای بلند راهی کرنر کرد؛ تنها دو دقیقه بعد اما دروازه ناپولی باز شد. ماتیا بانی این گل را روی پاس کانی د وینتر به ثمر رساند تا میزبان با برتری 1-0 راهی رختکن شود.

1926058

ناپولی که در دقایق ابتدایی نیمه دوم در زدن گل تساوی ناکام بود با گل دقیقه 56 متئو رتگی که با یک شوت دقیق روی پاس کوین استروتمن وارد دروازه‌ش کرد 2-0 از حریف عقب افتاد تا در آستانه متحمل شدن شکستی ناباورانه قرار بگیرد.

1926059

شاگردان گارسیا که نمی‌خواستند با متحمل شدن دومین شکست متوالی در هفته چهارم وارد حاشیه شوند با چند تغییر شکل تهاجمی به خورد گرفتند و موفق شدند هر دو گل خورده را جبران کرده و با تساوی 2-2 کار را به پایان برسانند.

1926060

جاکومو راسپادوری در دقیقه 76 روی پاس ینس کایوسته دروازه میزبان را باز کرد. در شرایطی که در دقیقه 82 یک گل ناپولی توسط VAR مردود اعلام شده بود این تیم حملاتش را ادامه داد و 2 دقیقه بعد روی پاس در عمق بلند بیوتر زیلنسکی و ضربه والی استثنایی متئو پولیتانو از داخل محوطه جریمه کار را به تساوی بکشاند.

1926061

ناپولی با این تساوی 7 امتیازی شد تا هفته چهارم سری A را با رتبه پنجم به پایان برساند. جنوا نیز 4 امتیاز شد و در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.