به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق در نخستین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فردا در استادیوم فرانسو حریری اربیل به مصاف هم می‌روند.

ایوب اودیشو، سرمربی نماینده عراق، در نشست خبری پیش از بازی گفت: خوشحالم که در این مسابقه به میدان می‌رویم. امیدواریم شاهد تماشای یک مسابقه خوب باشیم.

او با ابراز امیدواری از اینکه تیمش بتواند دست پر زمین بازی را ترک کند، گفت: امیدوارم نتیجه‌ای حاصل شود که باشگاه و هواداران را خوشنود کنیم کنیم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

او ادامه داد: سپاهان برای این مسابقه از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار است. این تیم در مسابقات لیگ ایران نتایج‌ خوبی کسب کرده و اردوی خوبی در روسیه برگزار کرده است.

1926293

سرمربی نیروی هوایی اظهار داشت: ما برای این مسابقه حدود 60 درصد آماده هستیم. بازیکن ما شریف عبدالکاظم مصدوم شد. او بازیکن مهم و تاثیرگذاری در تیم بود.

اودیشو ادامه داد: بازیکنان خارجی ما دیر به تمرینات اضافه شدند و هنوز به صورت ۱۰۰ درصدی آماده نیستند اما برای مسابقه در دسترس هستند و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی نیروی هوایی با دلخوری از اینکه تیم او در شهر دیگری میزبان سپاهان است، گفت: خیلی بهتر بود که ما در شهر خودمان (بغداد) میزبان مسابقات بودیم، اما به هر حال ما در این شهر هم هوادار داریم و از آنها بهره می‌بریم.

اودیشو در پایان گفت: وقتی ما در زمین خوب بازی کنیم و نتایج خوبی داشته باشیم، هواداران هم به خوبی از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.