به گزارش "ورزش سه"، پدری در چند هفته اخیر قادر به همراهی بارسلونا نبوده چون در یکی از جلسات تمرینی این تیم از ناحیه عضلات پای راستش دچار آسیب‌دیدگی شد. 

باشگاه بارسلونا در همان زمان با اعلام این خبر تایید کرد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و حداقل یک ماه و نیم نمی‌تواند تیمش را در دیدارهای لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا که از این هفته آغاز خواهد شد همراهی کند. 

ژاوی با استفاده از سایر ستاره‌هایی که در اختیار داشت توانسته است تا این جا به خوبی جای خالی این ستاره تیمش را پر کند اما به نظر می‌رسد که همچنان حساب بسیار ویژه‌ای روی او باز کرده است. 

1904457

روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است امروز خبر داده که کادر پزشکی این تیم تمام تلاش و تمرکزش را به کار گرفته تا بتواند پدری را برای بازی حساس برابر رئال مادرید آماده کند. 

این بازی قرار است در تاریخ 28 اکتبر (ششم آبان) به میزبانی بارسلونا برگزار شود و پدری فرصت کافی دارد که بتواند تا آن زمان به اوج آمادگی برگردد و بتواند در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای هر دو تیم که در حال حاضر در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند به میدان برود.