به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس موفق شد با یک گل از سد اورتون عبور کند و اودگارد باز هم نمایش درخشانی در این دیدار داشت. 

این بازیکن به ستاره بی‌چون و چرای تیمش در فصل گذشته و فصل جدید تبدیل شده و حضورش در میدان اهمیت بسیاری برای میکل آرتتا دارد. او همچنین امیدوار است که کاپیتان آرسنال هرچه زودتر قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا برساند. 

نویل در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازیکن نروژی گفت: «وقتی به زیباترین نمایش‌هایی که در طول هفت یا هشت سال اخیر در لیگ برتر انگلیس دیدیم فکر می‌کنم، کوین دی بروینه و داوید سیلوا در ذهنم نقش می‌بندند. اودگارد هنوز در آن سطح نیست اما این توانایی را دارد. 

1872690

او حالا به نقطه‌ای رسیده که من از دیدن تماشای بازی روان و زیبایش لذت می‌برم. همیشه می‌دانستم که بازیکن بسیار با استعدادی است اما حالا ما در حال صحبت درباره ویژگی بسیار متفاوتی هستیم که او به خوبی از آن برخوردار است. این کلاسی واقعی است. 

فکر می‌کنم او کم کم در حال ورود به قلمروی جدیدی است. اگر پپ گواردیولا بخواهد یک بازیکن را از ترکیب این آرسنال انتخاب کند و به تیمش ببرد، بدون شک و در یک چشم برهم زدن اودگارد را انتخاب خواهد کرد. او می‌تواند در سیتی بدرخشد چون هر بار بهتر و بهتر می‌شود.»