به گزارش "ورزش سه"، رافائل نادال، یکی از بزرگترین و پرافتخارترین تنیسورهای تاریخ، در گفت و گوی تلویزیونی امشبش یک بار دیگر به علاقه بالایش نسبت به رئال مادرید اشاره کرد. او در این گفت و گو به شایعه همیشگی در مورد آرزوی ریاستش در رئال هم واکنش نشان داد.

نادال در کنار صحبت در خصوص برنامه هایش برای سال های بعد از تنیس و برنامه های بزرگی که دارد، به چند سوال نیز در مورد رئال مادرید پاسخ داد.

او با اشاره به شروع خوب شاگردان کارلو آنچلوتی گفت: "رئال امسال شروع خوبی داشته و همه بازی هایش را برده است. با این وجود تازه اول راه هستیم. بازیکنان مهمی چون تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و وینیسیوس جونیور مصدوم هستند و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست."

1927286

نادال در مورد ناکامی در جذب کیلیان امباپه گفت: "من با آغوش باز از امباپه استقبال می کنم. چه کسی است که او را دوست نداشته باشد. هواداران نباید از او دلخوری داشته باشند چرا که هیچ تعهدی ندارد. با این وجود رئال مادرید امسال هم یک خرید جذاب و بزرگ داشت و به نظرم آینده درخشانی در انتظار جود بلینگام است."

تنیسور محبوب اسپانیایی در پاسخ به این سوال جالب که «که آیا رویای ریاست رئال مادرید را در سر می پرواند؟» گفت: "چنین رویایی ندارم اما چیزی است که دوستش دارم. در حال حاضر نیاز به فکر کردن هم نیست چرا که ما بهترین رئیس ممکن را داریم. زندگی فراز و فرودهای زیادی دارد و شما باید پیش بروید. برای هر کاری ابتدا باید از خود بپرسیم که آیا صلاحیت انجامش را داریم؟ فکر می کنم در حال حاضر شرایط لازم برای این کار در من وجود ندارد."