به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیه‌گو سیمئونه فصل گذشته در چمپیونزلیگ بسیار ضعیف عمل کردند و در گروهی متشکل از پورتو، کلوب بروژ و بایرلورکوزن در انتهای جدول قرار گرفتند. این باشگاه در فصل گذشته لالیگا سوم شد.
اتلتیکو به شدت می خواهد بار دیگر به مرحله حذفی برسد، اما ابتدا باید از گروهی شامل لاتزیو، فاینورد و سلتیک صعود کند. این تیم همچنین باید شکست 3-0 اخیرش مقابل والنسیا را پشتوسر بگذارد.

موراتا در یک کنفرانس مطبوعاتی ابتدا درباره واکنش اتلتیکو به باخت مقابل والنسیا صحبت کرد:"شکست همیشه فقط یک شکست است. ما ذهنیت مثبتی داریم. ما سرمان را بالا می گیریم و تیم بسیار قوی است. فردا و همچنین آخر هفته آینده فرصت بسیار خوبی برای جبران آن داریم."

1927310

او به اهداف این تیم در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد:"هر مسابقه‌ای مهم است. ما در تیم به هم اعتماد داریم. من هم مانند هم تیمی هایم هر کاری برای کسب عنوان قهرمانی با اتلتیکو انجام خواهم داد. رقابت‌های زیادی برای عرض اندام وجود دارد، لیگ قهرمانان، لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ. ما همه جا شانس داریم."

مهاجم اسپانیایی درباره اشتباهاتی که اتلتیکو باید از آنها اجتناب کند، اظهار نظر کرد:"در لیگ قهرمانان نمی توانید حتی برای لحظه‌ای ضعیف باشید. فردا باید از همه فرصت‌ها استفاده کنیم."

1927309

از او در مورد ناهماهنگی تیم اسپانیایی در مراحل اولیه فصل پرسیده شد:"به نظر می رسید بعد از بازی با رایو وایکانو ما بهترین های اروپا بودیم، بعد از والنسیا مثل یک فاجعه به نظر می رسیدیم. دور هم جمع شدیم و با هم حرف زدیم. ما همیشه می‌خواهیم برنده شویم و برای آن تلاش می‌کنیم."

در نهایت موراتا نظرات خود را در مورد ستاره لاتزیو، لوئیس آلبرتو ارائه کرد:"من او را از 12-13 سالگی می شناسم. به نظر من او یکی از قدرنادیده‌ترین بازیکنان 25 سال اخیر اسپانیا است. او فنی است، شخصیت خوبی دارد، بازیکن بسیار باکیفیتی است."