نگاهی به بازی های اخیر پرسپولیس نشان می دهد که پرسپولیس در غیاب وحید امیری کار سختی برای پیروزی دارد.

در غیاب وحید امیری، تیم یحیی در بازی های اخیر خود موفق به پیروزی نشده است.

به گزارش طرفداری، وحید امیری که سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در سال قبل 22 بازی برای پرسپولیس انجام داد و در تمام بازی های ملی نیز حضور داشت، درنهایت دچار مصدومیت شدیدی شد. در همان مقطع نیز برخی کارشناسان با توجه به فشار زیادی که به این بازیکن وارد می شد پیشنهاد دادند تا یحیی گل محمدی به او کمی استراحت دهد، اما نه تنها این اتفاق نیوفتاد بلکه ستاره شماره 19 سرخ ها از سوی کادرفنی در 23 بازی از بیست و چهار بازی این فصل لیگ برتر فیکس بازی کرد و تنها دیدار با مس رفسنجان را روی نیمکت نشست که البته در آن بازی هم در نیمه دوم و از دقیقه 56 وارد زمین شد تا عملا بدون استراحت باشد.

اتفاقی که در تیم ملی هم رخ داد و اسکوچیچ در تمام بازی ها نام امیری را به عنوان بازیکن ثابت ترکیب رد کرد. درنهایت کار به جایی رسید که درد کمر باعث شد تا امیری در بازی با کره جنوبی از زمین بیرون برود و دیدار با لبنان را هم از دست بدهد و با مصدومیت به اردوی سرخ‌پوشان ملحق شود. مصدومیتی که باعث غیبت او در دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ و جام حذفی شده است.

جالب اینجاست که تیم یحیی در غیاب وحید امیری موفق به پیروزی نشد و در دو بازی اخیر مقابل هوادار به تساوی رسید و مقابل آلومینیوم هم شکست خورد تا کاملا مشخص شود پرسپولیس در غیاب این بازیکن چه کار سختی پیش رو دارد. حتی اگر مثل چند هفته آخر حضورش در میدان از آمادگی کامل دور بوده باشد.

به هر روی با توجه به تعطیلی بلند مدت تمرنیات پرسپولیس هنوز مشخص نیست وحید امیری چه شرایطی دارد و از فردا که دور جدید تمرینات آغاز می شود مشخص خواهد شد که این وینگر ملی پوش می تواند تیمش را در بازی با پیکان همراهی کند یا نه.