به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان شب گذشته موفق شد با تک گل موسی کولیبالی در دقایق پایانی دیدار برابر آخال، سه امتیاز این دیدار را کسب کند و در رتبه دوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

سهراب بختیاری‌زاده بازیکن اسبق فولاد درباره عملکرد این تیم گفت: فولاد تیم منضبط و با انگیزه ای است و همه بازیکنانش در خدمت یکدیگر هستند؛ اینها نکات مثبت این تیم هستند. همچنین فولاد در بخش دفاعی شکل و سازماندهی فوق‌العاده ای دارد ولی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیشتر صاحب توپ بوده چون تیم های مقابلش، عقب بازی می‌کردند و فضا را از این تیم می‌گرفتند و فولاد بر خلاف بازی هایی که در لیگ ایران انجام می‌دهد، مجبور بود گردش توپ بیشتری داشته باشد. ما کمتر دیده بودیم که فولاد به این شکل فوتبال بازی کند

او در ادامه در خصوص بازی شب گذشته فولاد برابر آخال گفت: فولاد در این بازی نسبت به دو بازی قبل گردش توپ بهتری داشت، در حمله منضبط تر بود، با نفرات بیشتری حمله می‌کرد و موقعیت سازی زیادی کرد که دو بار به تیر دروازه خورد اما بازیکنان به این کار را ادامه دادند تا در دقیقه آخر بازی توانستند گل بزنند. اینها نکات مثبت تیم فولاد خوزستان است و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن اسبق تیم های فولاد و استقلال با بیان اینکه فولاد پتانسیل صعود به مراحل بالاتر را دارن بیان کرد: فولاد لیاقت این را دارد که به مراحل بالاتر صعود کند و باید حمایت شود؛ جواد هم مربی جوان و باتجربه ای است و من در مجموع فولاد را تیم خوبی می‌بینم. این تیم همانطور که در لیگ برتر از هفته های قبل سیر صعودی داشت، همین راه را در جام باشگاه های آسیا هم ادامه می‌دهد؛ هرچند که بدون شک در مراحل بالاتر تیم های قدرتمند تری حاضر خواهند بود ولی فولاد این توانایی را دارد که بتواند مراحل بالاتر را هم تجربه کند.

بختیاری‌زاده درباره عملکرد سپاهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من امیدوار بودم که سپاهان بهتر از این باشد اما فکر می‌کنم شرایط این تیم در لیگ برتر و اینکه آنها نتوانستند به هدفی که دنبال می‌کردند برسند، از لحاظ روحی روانی به این تیم لطمه زد و با توجه به اینکه در جام باشگاه های آسیا هم حریف های قدری حضور دارند و تیم ها بسیار آماده هستند، این مسئله روی عملکرد سپاهان تاثیر گذاشت.

او در پایان درباره شکست شب گذشته سپاهان برابر التعاون عنوان کرد: سپاهان با بی دقتی یکی از بازیکنانش، مجبور شد ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کند اما با اینکه من التعاون را هم تیم خوبی دیدم، این انتظار را داشتم که با وجود یک یار کمتر، سپاهان بتواند منظم تر بازی کند. نام سپاهان نام کوچکی در فوتبال کشور و حتی آسیا نیست و امیدوارم محرم نویدکیا و کادرفنی اش بتوانند در بازی بعد ضعف ها را برطرف کنند و ما شکل بهتری از این تیم را در مسابقات بعدی ببینیم.