عملیات پاکسازی فوتبال از مریدان جادوگر به مرحله اجرا رسیده است

پاکسازی فدراسیون فوتبال از مریدان جادوگر بدنام کلاک کرج که 28 بهمن ماه با اقدام قابل تحسین هیات رییسه فدراسیون فوتبال آغاز شده بود، حالا به مرحله نهایی رسیده است.

به گزارش طرفداری، اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از آن که شهاب عزیزی خادم و دو نایب رییس غیر قانونی او را از تشکیلات فوتبال کنار گذاشتند، به دلیل برخی دخالت ها چند مدتی دچار سوتفاهم شدند و همین مساله و البته بازی های مهم تیم ملی باعث شد پاکسازی فدراسیون از عوامل مریدان جادوگر بدنام کرج دچار وقفه شود اما طی روزهای گذشته با برگزاری نشست های دوستانه، اعضای هیات رییسه به هم نزدیک شدند و حاصل همین اتحاد، جدیت بیشتر در برخورد با مریدان جادوگر بوده است.

در شرایطی که از آغاز هفته قبل شایعه هایی پیرامون محرومیت قریب الوقوع رییس معزول فدراسیون به گوش می رسید، روز گذشته روزنامه ایران ورزشی در صفحه اول خود از احتمال محرومیت شهاب عزیزی خادم از سوی کمیته اخلاق خبر داد و مدعی شد اعضای هیات رییسه قصد دارند پرونده تخلفات رییس معزول فدراسیون فوتبال را به کمیته اخلاق بفرستند. مطابق پیگیری خبرنگاران رسانه طرفداری، شهاب عزیزی خادم به ادعای اعضای هیات رییسه در زمان 11 ماه اداره فدراسیون فوتبال 43 تخلف انجام داده که برخی تخلف ها، ترک فعل و زیر پا گذاشتن اساسنامه فدراسیون فوتبال بوده و همین تخلف ها و خطاها نظیر پرداخت پاداش و حقوق آنچنانی به افراد خاص، مذاکره با شرکت مشکوک در زمینه سیستم کمک داور ویدیویی، سپردن پوشاک تیم ملی به شرکتی که طراح سوپرمارکت بود و ... برای محرومیت او کافی است. همچنین امروز خبرگزاری ایرنا مدعی شد اسناد مالی دوران مدیریت شهاب عزیزی خادم نیز به کمیته اخلاق فرستاده شده است. این که یک خبرگزاری دولتی و یک روزنامه متعلق به دولت اینگونه با صراحت از انتقال پرونده های شهاب عزیزی خادم به کمیته اخلاق خبر می دهند، کار رییس معزول فدراسیون را باید تمام شده دانست و بازگشت او به فوتبال منتفی است.

 اما صرف نظر از این ماجرا، شنیدیم پرونده کسانی که با امیر اسکندری جادوگر بدنام کلاک کرج در ارتباط بودند نیز مورد بررسی قرار گرفته و از آن جایی که همکاری با جادوگر کد تخلف اخلاقی محسوب می شود، قرار است تمامی کسانی که مریدان جادوگر بدنام کرج بودند، مادام العمر از فوتبال محروم شوند.

رییس معزول فدراسیون فوتبال، نایب رییس غیر قانونی فدراسیون، چند مدیر برکنار شده فدراسیون که پس از عزل موقت شهاب، حذف شدند، چند مدیر فعلی فدراسیون و همچنین چند رییس هیات و چند مدیر باشگاه عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال کسانی هستند که رفت و آمدشان به باغ امیر اسکندری در محدوده کلاک کرج و ارتباط شان با این جادوگر اثبات شده و محرومیت شان از حضور در فوتبال قطعی است.

گفته می شود نام پدر خوانده جریان انحرافی فوتبال و همچنین دست راست او که به احتمال زیاد صلاحیتش برای حضور در انتخابات هیات استانی تایید نمی شود نیز در لیست محرومان دائمی فوتبال قرار دارد.

به نظر می رسد کمیته اخلاق باید بعد از پاکسازی فدراسیون فوتبال و مجمع از لوث وجود مریدان جادوگر بدنام کرج، سراغ فوتبال باشگاهی ما برود و مدیران و مربیانی که با جادوگران در ارتباط هستند را به سرنوشت مریدان جادوگر کلاک کرج دچار کند.

رسانه طرفداری طی روزهای آینده لیست محرومان را منتشر خواهد کرد. لیستی که در آن نام اغلب لیدرهای جریان حامی شهاب عزیزی خادم به چشم می خورد.

پی نوشت: عکس مطلب، تصویر امیر اسکندری است.