به گزارش "ورزش سه"، مارسی و آژاکس در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شب اول فصل جدید لیگ اروپا به تساوی پرگل 3-3 در هلند دست یافتند. دو تیم از گروهی که (برایتون و آ ا ک آتن دو تیم دیگر این گروه هستند) سخت‌ترین گروه این دوره محسوب می‌شود به تساوی رضایت دادند.

پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی مارسی، ستاره تیمش در این دیدار بود. او در دومین بازی اروپایی خود برای تیمش جدیدش بازهم دبل کرد. اوبامیانگ ماه گذشته در دیدار برگشت پلی آف چمیپونزلیگ مقابل پاناتیاکوس دبل کرد، اما تیمش در ضربات پنالتی شکست خورد تا یک رده پایین در لیگ اروپا بازی کند.

1928886

در اولین بازی لیگ اروپا باز هم ستاره مارسی اوبامیانگ بود که مثل بازی با پاناتیاکوس توانست دو گل بزند. او با دبل در این دیدار نشان داد که با وجود افت فاحش در چند سال اخیر همچنان مهاجم خطرناکی در بازی‌های مهم به حساب می‌آید.

او یک بار وقتی تیمش 2-1 از پاناتیاکوس عقب بود گل مساوی را زد (دقیقه 38) و یک بار هم وقتی تیمش 3-2 از حریف عقب افتاده بود توانست دروازه حریف را باز کرده (دقیقه 78) و برای بار دوم مارسی را از شکست نجات دهد. اوبامیانگ مثل همیشه امشب هم گلزنی خود را با حرکات آکروباتیک جشن گرفت.

1928887

اوبامیانگ در حالی امشب دو گل از سه گل تیمش را زد که در 5 هفته ابتدایی لیگ یک فرانسه موفق به گلزنی برای مارسی نشده بود. او در این 5 بازی فقط یک پاس گل به نام خودش ثبت کرده است.