به گزارش "ورزش سه"، روبرتو دی‌زربی توضیح می‌دهد که چه اشتباهی در اولین شکست برایتون در لیگ اروپا مقابل آاک آتن رخ داد. تیم تحت هدایت او امشب با نتیجه 3-2 شکست خورد.

برایتون امشب یک اتفاق تاریخی را تجربه کرد و برای اولین بار در لیگ اروپا بازی کرد. آن‌ها فصل گذشته به همراه دی‌زربی جواز شرکت در این بازی‌ها را به دست آورده بودند.

دی‌زربی پس از بازی گفت:"فکر می‌کنم تفاوت تجربه در این سطح را بین دو تیم دیدیم. مضطرب بودیم، حتی عجله داشتیم که بازی را سریع انجام دهیم. شایسته برد نبودیم اما قطعاً شایسته شکست هم نبودیم. روی دو گل اول بدشانسی آوردیم، حتی اگر دوست نداشته باشم در مورد شانس صحبت کنم. ما بیشتر از آنچه باید حواسمان پرت بود."

1928957

بولت استقلال گل سوم حریف؟

روی گل سوم، حرکت آن‌ها حتی یک ضد حمله هم نبود. مدافع کناری موقعیت را خوب نخواند و به جای اینکه به بازیکن خود بچسبد به سمت توپ رفت. این بهترین عملکرد ما در این فصل نبود، اما ما هم بدشانسی آوردیم.

بولت استقلالگروه و شانس صعود؟

این یک گروه بسیار فشرده است، زیرا آژاکس و المپیک مارسی در یک بازی هیجان انگیز به مصاف هم رفتند. شما روزنامه نگاران اغلب یواشکی رفتار می‌کنید و از ما به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی اروپا یاد می کنید، اما می‌خندم. تکذیب نمی‌کنم، پاسخ نمی‌دهم، فقط گوش می‌دهم، اما این اولین حضور ما در لیگ اروپاست؛ نه فقط باشگاه، بلکه بسیاری از بازیکنان. این مشکل است، عادت کردن به سه بازی در هفته سخت است. می‌خواهیم از مرحله گروهی صعود کنیم اما می‌دانیم روی نقاط قوت، ضعف‌هایمان و کجا باید دقیقا پیشرفت کنیم.