به گزارش "ورزش سه"، انس زاروری، ستاره برنلی، به حمایت از یک کمپین بزرگ برای کمک به مردم زلزله زدن مراکش ملحق شد؛ هزاران نفر در جریان این زمین لرزه 6.8 ریشتری جان خود را از دست دادند و هزاران نفر دیگر نیز بی خانمان شدند.

زاروری که با وجود متولد شدن در بلژیک به خاطر اصالت مراکشی‌اش پیراهن تیم ملی این کشور را به تن می کند با همکاری باشگاه برنلی و یک انجمن خیریه قصد دارد کمکی قابل توجه به مردم زلزله زده مراکش انجام دهد.

او در مورد این اتفاق بود: "اتفاق بسیار دلخراشی بود که همه را شوکه و غمگین کرد. خدا را شکر خانواده من سالم هستند و آسیبی به کسی وارد نشده است. با این وجود برای هموطنانم بسیار غمگینم. اینکه بسیاری از افراد در سراسر دنیا به کمک مردم مراکش شتافته اند باعث خوشحالی است. "

1928963

هفته گذشته بعد از زمین لرزه مراکش یک سازمان امداد اسلامی کمپینی اضطراری را با هدف جمع آوری کمک 10 میلیون پوندی به آسیب دیدگان تاسیس کرد. 

ستاره مراکشی برنلی که به این جنبش بزرگ پیوسته از همه خواست تا در حد توانشان کمک کنند: "اگر مردم بتوانند هر کمکی که از دستشان بر می آید حتی خیلی ناچیز انجام دهند هم بسیار قابل تقدیر است. ما نیاز ضروری به تهیه تشک و پتو برای افراد نیازمند داریم."

او همچنین گریزی هم به فوتبال زده و در مورد تقابل روز شنبه مقابل منچستریونایتد گفت: "ما برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم. فصل گذشته هم شروع خیلی خوبی نداشتیم. روز شنبه با یونایتد که یکی از بزرگترین تیم های جهان است بازی داریم. آنها تاریخ قابل توجهی دارند. ما هم انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی هایمان مقابل این تیم بزرگ داریم."