به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از مدت‌ها پیش شرایط کانسلو را زیر نظر داشت و به مدیران بارسلونا اعلام کرده بود که خواهان جذب این بازیکن است.

حتی گفته شده بود که بارسا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته هم مذاکراتی برای جذب این او انجام داده بود، اما این ستاره پرتغالی در نهایت راهی بایرن مونیخ شد تا تجربه بازی در بوندسلیگا را به دست آورد.

او که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در منچسترسیتی نداشت، در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی بارسا شد تا به خواسته خودش و ژاوی جامه عمل بپوشاند و خیال این تیم را از خط دفاعی راحت کند. 

1926192

کانسلو از زمان حضورش در بارسا تا به حال نمایش خوبی را هم ارائه کرده و حتی موفق به گلزنی با پیراهن این تیم شده که اهمیت زیادی برای او داشت و حالا به نظر می‌رسد که رفته رفته به یکی از بازیکنان کلیدی تیمش تبدیل می‌شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده که مدیران بارسلونا به این اطلاعات دست پیدا کرده‌اند که سیتی آماده است تا پیشنهاد 25 میلیون یورویی برای دائمی کردن قرارداد کانسلو با بارسا در پایان فصل را بپذیرد و این خبر بسیار خوبی برای این باشگاه است.

این مبلغ برای بازیکنی در سطح کانسلو که حالا اهمیت بسیاری هم برای مدیران و کادر فنی بارسا دارد بسیار معقول و منطقی است و آنها از دائمی کردن قرارداد او در تابستان سال آینده استقبال خواهند کرد.