محمد محمدی همچنان در پرسپولیس بدون حکم مشغول کار است

به نظر می رسد مخالفت درصد زیادی از هواداران پرسپولیس با حضور محمد محمدی در باشگاه باعث شده تا درویش همچنان به او حکمی ندهد.

به گزارش طرفداری، حضور محمد محمدی دروازه‌بان پیشین استقلال و پرسپولیس به عنوان گزینه نخست معاونت در باشگاه پرسپولیس اظهر من الشمس است و کمتر کسی است که نداند رضا درویش به شدت به دنبال همکاری با اوست. اما جالب اینجاست که پس از گذشت ماه ها از این همکاری هنوز از سوی رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه، هیچ پستی به محمدی داده نشده و او بلاتکلیف به نظر می‌رسد.

محمدی که به نظر می رسد به واسطه حضور در تیم استقلال همچنان مورد خشم و غضب هواداران پرسپولیس است، اگرچه در حال حاضر، مسئولیت سرپرستی تیم امید ایران را برعهده دارد اما به رغم این که همواره در کنار درویش دیده می‌شود و رابطه آنها بسیار صمیمی است، همچنان حکمی نگرفته است. 

محمدی که بدون حکم، در باشگاه رفت و آمد می‌کند و همراه با درویش، در ورزشگاه‌ها و دیگر محافل رسمی و غیر رسمی دیده می‌شود، گزینه نخست برای نشستن در جایگاه معاونت باشگاه است و به نظر می رسد درویش تمام تلاش خود را برای اعطای حکم به او به کار خواهد گرفت. حال باید دید درنهایت چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد و درویش حکم او را امضا خواهد کرد.