به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز در خانه میزبان ورونا بود و پس از دو بازی که نتوانسته بود برنده شود، باید از این بازی دست پر خارج می شد. میلان هفته قبل با پنج گل بازی را به اینتر واگذار کرد و سپس برابر نیوکسل با تساوی بدون گل متوقف شد. میلان با 9 امتیاز در رده چهارم بود و ورونا نیز با هفت امتیاز در رده نهم قرار داشت. بازی با 30 دقیقه تاخیر به دلیل بارش باران و تگرگ شدید آغاز شد.

ویدئو: 311518
1929561

روسونری با حمایت هوادارانش بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه هشت نیز به گل رسید. زننده گل رافائل لیائو بود که در هفته های اخیر با انتقادات زیادی روبرو شده بود.

1929565
1929564

ستاره پرتغالی روی پاس عالی ژیرو و فراری فوق العاده با گلر تک به تک شد و توانست با یک بغل پای فنی دروازه را باز کند. او این گل را با استفانو پیولی، مربی خود، جشن گرفت.

1929563

ورونا در دقیقه 21 بهترین بخت را برای مساوی کردن بازی داشت ولی ضربه سر فولورنشو را اسپورتیلو با واکنشی عالی مهار کرد.

در ادامه بازی در اختیار میلان بود ولی نیمه نخست بدون اتفاق خاصی تمام شد و میلان برنده به رختکن رفت.

ورونا نیمه دوم را کمی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 57 توسط بوناتزولی نخستین موقعیت بازی در این نیمه را ایجاد کرد. ضربه او ولی گلر میلان را دچار زحمت نکرد و او توپ را به راحتی در اختیار گرفت.

1929575

میلان در دقیقه 72 توسط پولیسیچ شانس خوبی برای رسیدن به گل دوم داشت ولی گلر ورونا با واکنشی بسیار خوب مانع شد.

در دقیقه 87 موسی در مصاف تک به تک با گلر ورونا موقعیتی عالی برای گلزنی داشت ولی شوت او را دروازه بان برگشت داد. در نهایت میلان توانست دقایق پایانی را به خوبی مدیریت کند و با همان تک گل لیائو برنده بازی شود.