به گزارش "ورزش سه"،  منچسترسیتی که فصل گذشته یک سه‌گانه تاریخی به ثبت رساند این فصل را هم به همان شکل و با نمایش‌هایی خیره‌کننده آغاز کرده است.

شاگردان پپ هر پنج بازی اول‌شان در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و در اولین هفته لیگ قهرمانان هم با اینکه ابتدا از ستاره سرخ بلگراد عقب افتادند اما در ادامه بازگشته به پیروزی رسیدند تا چمپیونزلیگ را هم مقتدرانه آغاز کنند.

منچسترسیتی امروز بعد از ظهر از دقایقی پیش در هفته ششم لیگ برتر در خانه‌اش ورزشگاه اتحاد به مصاف ناتینگهام فارست رفته است. شاگردان پپ گواردیولا این بازی را درخشان آغاز کردند و در چهارده دقیقه اول با دو گل فیل فودن و ارلینگ هالند از حریف پیش افتادند.

اما هر دو گل سیتی با کارهای تیمی تماشایی و به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رسید تا نشان دهد منچسترسیتی پپ گواردیولا در حال حاضر یکی از زیباترین فوتبال‌های دنیا را ارائه می‌دهد.

در دقیقه 7 دوکو، خرید بلژیکی جدید منچسترسیتی در سمت چپ توپ را کنترل کرده و رودری را که به میانه میدان متمایل‌تر بود صاحب توپ کرد. این ستاره اسپانیایی منچسترسیتی بدون تعلل پاسی عمقی و تماشایی به سمت راست و تیر دوم دروازه فارست ارسال کرد. کایل واکر این پاس را به صورت تک‌ضرب و رو به عقب در اختیار فیل فودن قرار داد تا ضربه دقیق او وارد دروازه ناتینگهام فارست شود.

ویدئو: 311510
1929553
1929555
1929556

هفت دقیقه بعد در دقیقه 14 سیتی یک گل مدرسه‌ای دیگر به ثمر رساند. این بار خولین آلوارز در سمت راست صاحب توپ شد و پاسی به طرف محوطه جریمه ارسال کرد. ماتئوس نونز، خرید پرتغالی جدید منچسترسیتی در حرکتی زیبا و تمرین شده از روی توپ پرید تا پاس آلوارز به فیل فودن برسد. او که می‌دانست نونز به حرکت خود به سمت راست ادامه داده بدون معطلی ستاره پرتغالی را صاحب توپ کرد و سانتر دقیق ماتئوس نونیز را ارلینگ هالند با یک ضربه سر تماشایی به تور فارست چسباند تا سیتی اختلاف را دو برابر کند.

ویدئو: 311513
1929557
1929552