به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان رسانه‌های اجتماعی رم تبدیل شده و باشگاه هر هفته چند روز یک استوری یا پست از ستاره ایرانی و جدید خود به اشتراک می‌گذارد. در این بین فعالیت اینستاگرامی خود سردار نیز نسبت به دوران حضور در بایرلورکوزن بیشتر شده و خیلی زود رابطه خوبی با هم‌تیمی‌های جدیدش پیدا کرده است.

در روزهای اخیر چند باری مهاجم ایرانی رم استوری‌هایی را در کنار پائولو دیبالا به اشتراک گذاشت و ستاره آرژانتینی نیز پاسخ او را داد. در واقع به نظر می‌رسد که رابطه بسیار خوبی بین سردار آزمون و دیبالا شکل گرفته و حتی ستاره آرژانتینی بعد از گلزنی در دیدار هفته گذشته مقابل امپولی به سمت نیمکت رفت و خوشحالی خود را با هم تیمی ایرانی‌اش تقسیم کرد.

تیم ژوز مورینیو بعد از شروع ناامید کننده در این فصل از مسابقات سری آ هفته گذشته موفق شد یک پیروزی روحی بخش و پرگل مقابل امپولی کسب کند که سردار آزمون نیز چند دقیقه‌ای در آن مسابقه به میدان رفت. حالا رم خود را برای دومین برد فصل آماده می‌کند و در همین راستا اعضای این تیم دیروز برای تقابل با تورینو به شهر تورین سفر کردند.

1929672

باشگاه رم نیز از فرصت استفاده کرده و در پوشش سفر این تیم به تورین عکسی از سردار آزمون و لئوناردو پارادس در هواپیما را به اشتراک گذاشته است. عکسی که نشان می‌دهد سردار به جز دیبالا رابطه خوبی با دیگر ستاره آرژانتینی رم پیدا کرده است. باید منتظر ماند و دید که آیا امشب در تقابل با تورینو ژوزه مورینیو بازی بیشتری به سردار خواهد داد یا خیر.