به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که سید مجید حسینی را دومین مسابقه پیاپی دور از ترکیب داشت و روی نیمکت می‌دید و علی کریمی را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در استادیوم بشیکتاش پارک استانبول مقابل این تیم رده دهمی قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی که در ۵ مسابقه اخیرشان هیچ باختی نداشتند و سه تساوی و دو پیروزی کسب کرده بودند، امروز نتوانستند به این روند ادامه بدهند و اولین باخت فصل را متحمل شدند.

تیم فوتبال کایسری اسپور با وجود اینکه در دقیقه ۴۷ با گلزنی کارلوس مانه پیش افتاد، اما در ادامه دو گل دریافت کرد و در زمین بشیکتاش با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا ۹ امتیازی بماند و از رده پنجم به جایگاه ششم جدول سوپر لیگ ترکیه سقوط کند.

1930176

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید سوپر لیگ ترکیه به دلیل آسیب دیدگی در فهرست حضور نداشت و در دیدار اخیرشان نیمکت نشین بود، امروز هم فرصت بازی برابر بشیکتاش را به دست نیاورد و تا پایان جزو نفرات ذخیره بود.

علی کریمی نیز پس از ۵ هفته حضور ثابت و پیاپی در ترکیب کایسری اسپور به دلیل آسیب دیدگی در دیدار اخیرشان مقابل غازی‌آنتپ امروز برابر بشیکتاش در فهرست حضور نداشت.