به گزارش "ورزش سه"، تیم آژاکس آمستردام روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و در هفته ششم لیگ اردیویسه هلند در رده چهاردهم قرار دارد. این تیم امروز عصر میزبان فاینورد بود و در ادامه عملکرد فاجعه بار در فصل جدید در کمتر از 40 دقیقه 3 گل دریافت کرد. هواداران این تیم به قدری خشمگین بودند که با پرتاب سنگ و مواد آتش زا بارها باعث اخلال در بازی شدند و در نهایت هم بازی نیمه کاره باقی ماند. 

ویدئو: 311622

در اولین واکنش به اتفاقات امروز باشگاه آژاکس مدیر ورزشی خود، سون میسلنتات را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد. باشگاه آژاکس یک بیانیه سرد هم برای خداحافظی او منتشر کرد. در متن بیانیه آمده است که: "آژاکس همکاری خود را با سون میسلنتات، به صورت ضرب العجلی قطع کرده است. عدم حمایت گسترده از تصمیمات او در داخل باشگاه دلیل این تصمیم است. تلاش‌هایی برای ایجاد حمایت و همبستگی صورت گرفت که موفقیت آمیز نبودند. میلیستات در مدت حضورش در باشگاه کارهای بزرگی برای باشگاه ما انجام داد که ما قدردان همه آنها هستیم. اما حالا زمان آن رسیده است که آژاکس با همه نیرو و تمرکز اعضای متحد خود به مسیرش ادامه دهد."
لازم به ذکر است که این مدیر ورزشی حواشی دیگری هم داشت. اتهاماتی علیه او در جریان است مبنی بر این که علی رغم غیر قانونی بودن و تضاد منافع بورنا سوسا را از باشگاه قبلی خود، اشتوتگارت به آژاکس آورده است و این کار هم توسط شرکتی که خودش قبلا آن را ثبت کرده و بعدا مالکیت آن را تغییر داده است، انجام شده است.