بوژیدار رادوشویچ در خصوص حکم اعلام شده از سوی فیفا در پرونده شکایتش از پرسپولیس گفت: «تمام شد! فیفا تصمیم لازم را گرفت. فیفا بزرگ‌ترین مرجع قانونی در فوتبال است که حکم را به‌نفع من صادر کرد.»

رادو در ادامه درمود دریافت مطالباتش از پرسپولیس و ارائه مدرک جدید از جانب مدیران باشگاه گفت: «هر کسی پولی به من‌داده باشد مشخص است. فیفا تمام پولی‌هایی را که من از پرسپولیس گرفتم محاسبه کرد، هر مدرکی خواستند را ارسال کردم و مشکلی از این بابت نمی‌بینم. فیفا یک نهاد بین‌المللی است، آنها دیوانه نیستند که همین‌جوری حکم صادر کنند.»

گلر سابق پرسپولیس درخصوص احتمال توافق با مدیران پرسپولیس اضافه کرد: «با چه کسانی توافق کنم؟ درویش یا عطایی؟ آنها یک تماس با من نگرفتند و تازه می‌خواهند به گمان خودشان من را هم محکوم کنند تا پولی بگیرند. (‌می‌خندد) آنها طبیعی رفتار نمی‌کنند، اگر طبیعی بودند می‌آمدند و مذاکره می‌کردند. با این مدیران هیچ توافقی نخواهم کرد.» رادوشویچ احتمال بازگشت به فوتبال ایران را کم نمی‌داند و در این خصوص گفت: «برای من همه گزینه‌ها باز هستند و احتمال دارد روزی به فوتبال ایران برگردم. تا الان منتظر تصمیم فیفا بودم و حالا می‌توانم تیم آینده خودم را انتخاب کنم.» رادو درخصوص عملکرد نه‌چندان خوب دروازه‌بان‌های پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: «مشکل من نیست. از فنایی بپرسید!»