به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های دیدار بزرگ دیشب فوتبال فرانسه بین پاری سن ژرمن و مارسی که با پیروزی 4-0 پاریسی‌ها به پایان رسید همچنان ادامه دارد.

در دیدار دو تیم که در فرانسه به لوکلاسیک معروف است بعد از پیروزی پرگل پی‌اس‌چی چهار بازیکن این تیم عثمان دمبله، رندال کولو موآنی، اشرف حکیمی و لیوین کورزاوا در حالی به تصویر کشیده شده‌اند که در حال سر دادن شعارهایی توهین‌آمیز علیه مارسی هستند. در این شعارها علیه مارسی از الفاظ رکیک استفاده شده است.

1930759

یک کلیپ که از این شعارهای بازیکنان پی‌اس‌جی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده برای آنها دردسرساز شده است. در این ویدیو چهار بازیکن مورد اشاره در حالی که بالا پایین می‌پرند علیه مارسی شعارهای رکیک می‌دهند درحالیکه دیگر بازیکنان پی‌اس‌جی از ملحق شدن به آنها خودداری می‌کنند.

مسئول ویژه مبارزه با نژادپرستی در فرانسه با اشاره به شعارهای بازیکنان پی‌اس‌جی و شعارهای نژادپرستانه‌ای که دیشب روی سکوها شنیده شد به انتقاد از باشگاه پاری سن ژرمن و فدراسیون فوتبال فرانسه پرداخته. او در پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "شنیدن شعارهای بسیار زشت از سکوهای پارک دو پرنس واقعا برای ما شوکه‌‌کننده بود."

وزیر ورزش و المپیک فرانسه هم اعلام کرد به کمیسیون مبارزه با تبعیض در این وزارتخانه ماموریت داده اتفاق‌های مورد اشاره را بررسی کنند. در صورت اینکه کمیسیون علیه چهار بازیکن پی‌اس‌جی تصمیم بگیرد ممکن است آنها با جریمه نقدی یا حتی محرومیت مواجه شوند.