به گزارش "ورزش سه"، در لیگ یک باید قدر کاشته‌ها را بدانید، به خصوص اگر در دقایق آخر اتفاق افتاده باشند. این موقعیتی دیر هنگام برای فجر سپاسی بود که بتواند با ضربه سر محمد آژیر، دروازه تیم سختکوش نفت و گاز گچساران را فرو بریزد و دومین پیروزی خود را در رقابت‌های لیگ یک مقابل هزاران هوادار ورزشگاه حافظیه به دست بیاورد.

فجر در ثانیه‌های پایانی بازی، با ارسالی از سمت راست با کات داخل پا بازیکن پیشتاخته تیمش را صاحب موقعیت کرد تا او با ضربه سری بالاتر از همه مدافعان حریف، توپ را به تور دروازه نفت و گاز بدوزد و فجر را شش امتیازی کند.

فجر که هفته گذشته شکست ناباورانه مقابل سایپا را تجربه کرده بود، این بار با تمام انگیزه به میدان آمد تا تیم پیروز قربانی را شکست بدهد و در شرایطی که همه در انتظار سوت پایان بازی بودند، موفق به این کار شد تا با شش امتیاز فرصت دومی را از نفت ک گاز بگیرد. گچسارانی‌ها اگر این بازی را به سود خود تمام می‌کردند با ده امتیاز به چادرملوی اردکان می‌چیبیدند اما با سوت پایان بازی فجر با ۶ امتیاز در رتبه نهم ایستاده و نفت و گاز با ۷ امتیاز در رتبه هفتم است.

ترکیب فجرسپاسی: علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار، ابوالفضل بابایی

ترکیب نفت و گاز گچساران: وحید اصغرزاده، علی حدادی فرد، میثم مرادی، محسن آقایی، رضا خانی، علی نبی‌زاده، محمدمهدی عسکری، علی قربانخانی، عرفان افراز، مهدی کربلایی، ساسان جعفری کیا