به گزارش "ورزش سه"، رودری در جریان دیدار منچسترسیتی برابر ناتینگام فارست که با پیروزی 0-2 تیمش همراه بود با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد. 

به این ترتیب او با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو خواهد بود که اولین آنها در بازی روز چهارشنبه سیتی برابر نیوکسل در جام اتحادیه است و این بازیکن نمی‌تواند در آن تیمش را همراهی کند.

این هافبک اسپانیایی در بازی هفته آینده برابر ولورهمپتون هم غایب است و پس از آن باید در دیداری حساس به مصاف آرسنال برود که یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل خواهد بود اما باز هم این بازیکن را در اختیار ندارد. 

1903850

این تصمیم از سوی پپ گواردیولا بوده که هیچ درخواستی برای تجدید نظر روی کارت قرمزی که این بازیکن که چند روز قبل او را بهترین هافبک دنیا نامیده بود گرفته ارائه نشود چون او باید درسش را یاد بگیرد و متوجه رفتار بدی که داشته باشد. 

این اتفلاق در حالی رخ داده که سیتی با مشکلات مصدومیت متعدد روبرو است و بازیکنانی چون برناردو سیلوا و متئو کواچیچ در بین کسانی بودند که بازی هفته گذشته را از دست دادند و این موضوع دردسر بسیاری را برای گواردیولا به همراه خواهد داشت اما او باز هم حاضر نشده است از مواضعش در این زمینه کوتاه بیاید.