به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا موفق شدند فلیکس و کانسلو را در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات و با قرارداد قرضی از اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی به خدمت بگیرند. 

این دو ستاره حالا به مهره‌های کلیدی تیم ژاوی تبدیل شده‌اند که نقش مهمی را از زمان حضورشان در این تیم ایفا و پیروزی بارسا در دیدارهای مختلف در لیگ قهرمانان و لالیگا کمک بسیاری کرده‌اند. 

حالا روزنامه اسپورت با انتشار مطلبی مدعی شده که حفظ این دو بازیکن به یکی از دردسرها و نگرانی‌های جدی این باشگاه تبدیل شده که ممکن است آنها را با معضلاتی در تابستان سال آینده روبرو کند. 

1920117

مدیران این باشگاه به خوبی از این موضوع خبر دارند که شرایط مالی پرداخت مبلغ مدنظر اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی برای دائمی کردن قرارداد این دو ستاره را ندارند. تمدید قرارداد قرضی آنها هم گزینه غیرممکنی به نظر می‌رسد. 

همین کار را برای بارسا که حالا علاقه زیادی به فلیکس و کانسلو پیدا کرده دشوار می‌کند و ژرژ مندس قرار است از ماه ژانویه سال آینده میلادی به صورت جدی به دنبال پیدا کردن راهی برای حفظ آنها باشد. 

دکو معتقد است که حفظ فلیکس برای آنها بسیار آسان‌تر خواهد بود چون اتلتیکو آماده است که بازیکنی را با این ستاره پرتغالی معاوضه کند اما شرایط برای حفظ کانسلو دشوارتر خواهد بود.