به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مارسی فرانسه که اخیرا دچار حواشی زیادی شده است و از پرحاشیه‌ترین باشگاه‌های اروپاست، پس از استعفای مارسلینو گارسیا، سرمربی تازه انتخاب‌شده این تیم، به سراغ جنارو گتوزوی ایتالیایی رفت.
این باشگاه همواره دچار حواشی زیادی مانند اعتراضات و انتقادات هواداران به روند این باشگاه بوده است و حتی کار تا جایی پیش رفت که پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه نیز تهدید به مرگ شد.
اعتراضات هواداران به همه جا راه پیدا کرده بود. از شبکه‌های اجتماعی تا تمرینات و بازی‌های تیم. در نهایت این اعتراضات و انتقادات منجر به استعفای مارسلینو، سرمربی این تیم شد. مارسلینو در تابستان به این تیم پیوست و هدایت باشگاه فرانسوی را در هفته‌های ابتدایی فصل به عهده داشت.

1931879

در نهایت و پس از استعفای این سرمربی اسپانیایی، آنها به سراغ گزینه‌های زیادی رفتند. از جمله کریستوف گالتیه و جنارو گتوزو. با انجام مذاکرات و بررسی گزینه‌ها جنارو گتوزو امروز صبح به همراه نمایندگانش به فرانسه سفر کرد تا قرارداد خود را با این باشگاه پرحاشیه امضا کند. حالا با اعلام رسمی باشگاه، قرارداد این سرمربی به طور رسمی امضا شد و او از فردا در تمرینات تیم حاضر خواهد شد.

مارسی از ۶ بازی این فصل تنها ۹ امتیاز کسب کرده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که گتوزو دوای دردی بر نتایج این تیم خواهد بود یا خیر.