به گزارش "ورزش سه"، دیدار نیمه تمام فاینورد و آژاکس در استادیوم خالی از تماشاگر یوهان کرایف برگزار شد که در نهایت یاران جهانبخش موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر از سد حریف نامدار خود عبور کنند.

دیدار دو تیم ابتدا روز یکشنبه برگزار شد که فاینورد در همان نیمه نخست موفق شد سه مرتبه دروازه حریف بحران زده خود را باز کند. سانتیاگو خیمنز همه کاره میدان بود و موفق شد 2 گل به ثمر برساند و زمینه ساز گل ایگور پایسائو بود که این اتفاقات و برتری سه گله فاینورد، منجر به ملتهب شدن سکوهای استادیوم شد.

1931882

تماشاگران خشمگین آژاکس با پرتاب مواد آتش‌زا به زمین مسابقه، دو بار منجر به توقف بازی شدند. این اتفاق در نیمه دوم نیز تکرار شد تا در نهایت داور تصمیم گرفت بازی را قطع کند.

با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات لیگ هلند، قرار شد که این بازی از دقیقه ۵۵ و از زمان توقف بازی از سر گرفته شود. تیم ها با همان نفراتی که در آن دقیقه در زمین بازی حضور داشتند، بازی را دوباره شروع کردند. نکته جالب، درخشش دوباره خیمنز بود.

ستاره 22 ساله و مکزیکی فاینورد که فصل فوق العاده ای را آغاز کرده است، در دقیقه 59 گل چهارم تیمش را وارد دروازه آژاکس کرد تا او در مدت زمان 72 ساعت و در یک مسابقه فوتبال، موفق به ثبت هت تریک شود.

1931881

اتفاقی که می تواند رکورد طولانی ترین مدت زمان لازم برای ثبت هت تریک در یک مسابقه فوتبال را به نام خیمنز ثبت کند. در نهایت، فاینورد با نتیجه چهار بر صفر از سد میزبان خود گذشت.

علیرضا جهانبخش در این مسابقه از دقیقه ۸۲ وارد زمین شد و در این پیروزی مهم سهیم بود. فاینورد با کسب این پیروزی، چهارده امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.