به گزارش "ورزش سه"، بدون شک وینیسیوس یکی از بهترین های رئال مادرید تا به اینجای فصل است. ستاره 21 ساله برزیلی در چهارمین سال حضورش در رئال پوست انداخته و دیگر نشانی از بازیکنی ندارد که فرصت ها را با بی دقتی از دست می داد و مورد تمسخر فوتبال دوستان قرار داشت.

 

وینی تا به اینجای فصل توانسته برای رئال در همه رقابت ها 17 گل به ثمر برساند که برابر است با مجموع گل های او در سه فصل گذشته. نکته قابل ذکر دیگر در مورد وینیسیوس اینکه او حالا صاحب یک رکورد تاریخی در رئال مادرید است؛ رکوردی که بزرگانی چون سرخیو راموس، مارسلو و کریم بنزما هم ندارند.

 

پس از برتری هفته گذشته رئال برابر ختافه، وینیسیوس با 21 سال و 271 روز، جوان ترین بازیکن تاریخ رئال است که به رکورد 100 پیروزی با پیراهن این باشگاه در لالیگا می رسد. پس از او مارسلو، رافا واران، ایگواین، راموس، ایسکو، مسوت اوزیل و کریم بنزما قرار دارند.

وینی در آن بازی هم یک پاس گل به کریم بنزما داد تا حالا با 13 پاس گل و بالاتر از عثمان دمبله و بنزما بیشترین پاس گل را در لالیگا داده باشد. وینی سه شنبه شب در شکست 2-3 رئال برابر چلسی نیز به بنزما پاس گل داد تا روند درخشش خود را ادامه دهد.