به گزارش "ورزش سه"، ترک اردوی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو سه بازیکن پرسپولیس و حضور آنها در قطر برای همراهی تیم باشگاهی خود باعث خالی شدن دست رضا عنایتی برای چینش ارنج تیمش در بازی‌های بعد شده است.

در حالی که ایران روز یکشنبه در یک چهارم نهایی مسابقات مقابل هنگ‌کنگ قرار می‌گیرد، عنایتی در مصاحبه امروز خود ادعا کرد که تنها 13 بازیکن در اختیار دارد!

سرمربی تیم اعزامی فوتبال ایران به چین در این خصوص گفت: «از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم. سه بازیکن پرسپولیس هم متاسفانه از جمع ما جدا شدند. صحبت هایمان را با آقای تاج انجام دادیم. نمی دانم چطور مسائل را بازگو کنم. مشکلات وجود دارد. من می‌‌خواهم با هنگ‌کنگ بازی کنم اما 13 بازیکن بیشتر ندارم. 11 نفر باید بازی کنند، دو نفر هم روی نیمکت می‌نشینند!»

او با اشاره به اینکه فشردگی مسابقات و کمبود بازیکن می تواند مصدومیت سایر نفرات شود، تاکید کرد: «دوره مقدماتی بازی‌ها ساده‌تر است. شما از هر مرحله‌ای که عبور می‌کنید، بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد. الان سه-چهار بازیکن ما مستعد آسیب‌دیدگی هستند.»

عنایتی در بخش بعدی صحبت‌های خود گفت: «تمام تمرکز ما روی این بود که تیم ملی ما بعد از 21 سال جایگاه یا سکویی را داشته باشد. البته من به شما قول می‌دهم با همین تعداد هم بازیکنان ما باانرژی هستند و تمام توان خود را گذاشته‌اند. حتی در جلسه‌ای که داشتیم، هم‌قسم شدند که اتفاق خوبی را رقم بزنیم.»

عنایتی در شرایطی از حضور 13 بازیکن در اردوی تیمش برای بازی با هانگژو صحبت کرده که او دو دروازه‌بان ذخیره تیمش (علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر) را در این آمار محاسبه نکرده است. هرچند که بی‌شک آنها نمی‌توانند در پست دیگری بازی کنند و با این شرایط عنایتی در بازی با هانگژو عملا دو بازیکن تعویضی بیشتر روی نیمکت نخواهد داشت. مسئله‌ای که در صورت صعود ایران به نیمه نهایی می‌تواند کار سختی را برای شاگردان عنایتی مقابل تیم‌های بزرگ رقم بزند.