به گزارش "ورزش سه"، روبن دیاز در دقیقه 13 بازی وولورهمپتون و منچسترسیتی دروازه خودی را باز کرد تا کار برای تیم پپ گواردیولا در ادامه مسابقه دشوارتر شود.

دفاع وسط اسپانیایی منچسترسیتی باعث شد یکی از اولین حمله‌های وولوز درون دروازه سیتی قرار بگیرد. این گل به خودی که توسط یکی از بهترین مدافعان حال حاضر دنیا به ثمر رسید توجه‌ها را به روندی جلب کرد که در روزهای اخیر شاهد بوده‌ایم. روند ثبت گل به خودی توسط مدافعان مشهور و شناخته شده دنیای فوتبال.

ویدئو: 312214

شروع این روند را می‌توان یکشنبه هفته گذشته و دربی شمال لندن دانست. کریستین رومروی آرژانتینی در دقیقه 26 به شکلی عجیب دروازه تاتنهام را باز کرد. او که اخیرا با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده از مدافعان محبوب لئو مسی است و کاپیتان آرژانتین در مصاحبه‌ای از کریستین رومرو به عنوان بهترین مدافع حال حاضر دنیا یاد کرده بود.

1933342
1933343
1933344

دیشب هم شاهد ثبت یک گل به خودی از طرف یکی از بهترین مدافعان یک دهه اخیر دنیای فوتبال بودیم. سرخیو راموس که این روزها به باشگاهش سابقش والنسیا برگشته در دیدار مقابل بارسلونا به تیمش گل به خودی زد تا سه امتیاز را به کاتالان‌ها هدیه بدهد.

دقایقی پیش هم در استادیوم مولینکس نوبت به روبن دیاز اسپانیایی رسید تا دروازه تیم خودش منچسترسیتی را باز کند. حرکت با پیشروی پدرو نتو از وولوز آغاز شد. او در کانال سمت چپ حرکت کرده و ناتان آکه را پشت سر گذاشت و سانتر کم‌ارتفاعی به سمت راست ارسال کرد. روبن دیاز که برای دفع سانتر او تکل رفته بود بدون اینکه کاری از دستش ساخته باشد شاهد برخورد توپ به پایش و ورود توپ به دروازه منچسترسیتی بود.