به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در نیمه اول دیدارش با وولوز با گل به خودی روبن دیاز این نیمه را با شکست 1-0 به پایان برده بود در نیمه دوم با گل استثنایی خولین آلوارز به بازی برگشت اما هشت دقیقه بعد هوانگ، ستاره کره‌ای وولوز، بار دیگر تیمش را پیش انداخت تا سیتی باخت را در یک قدمی‌اش احساس کند.

ویدئو: 312223
ویدئو: 312225

سیتی که در شروع نیمه دوم برای رسیدن به گل تساوی بی‌تابی می‌کرد در دقیقه 58 نزدیک به محوطه جریمه وولوز صاحب یک ضربه آزاد شد. خولین آلوارز که پشت توپ ایستاده بود با تیزبینی متوجه شد سا، دروازه‌بان وولوز، بیش از آنچه باید به سمت چپ دروازه متمایل شده. ستاره جوان آرژانتینی با یک ضربه تماشایی توپ را دور از دست‌های سا و نزدیک به تیر اول به تور دروازه چسباند تا امیدهای شاگردان پپ زنده شود.

1933375
1933376

اما این امید تنها هشت دقیقه ادامه داشت. در دقیقه 66 سمدو از سمت راست پیشروی سریع خود را آغاز کرد. سانتر سمدو را ناتان آکه دفع کرد ولی این توپ به هی چان هوانگ کره‌ای رسید. شوت او به یک بازیکن سیتی برخورد کرد ولی ماتئوس کنیا توپ برگشتی را دوباره در اختیار هوانگ گذاشت تا او این بار با ضربه‌ای محکم از فاصله نزدیک دروازه سیتی را باز کند.

1933378