به گزارش "ورزش سه"، تیم ولورهمپتون در حالی به مصاف منچسترسیتی رفت که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند این تیم صدرنشین لیگ جزیره را شکست دهد. اما شاگردان گری اونیل دو بار از حریف پیش افتادند و توانستند سه امتیاز حساس این مسابقه را کسب کنند و مهمتر از سه امتیاز، اولین باخت قهرمان فصل گذشته را هم رقم بزنند.

ستاره این پیروزی بزرگ کسی نبود جز مهاجم اهل کره‌جنوبی، هی چان هوانگ. تک گل سه امتیازی او در دقیقه 66 و هشت دقیقه بعد از گل تساوی منچسترسیتی و در حالی رقم خورد که او توپ ارسالی از جناح راست را با یک ضربه همراه کرد که این توپ به مدافع منچسترسیتی خورد.

اما در ادامه متئوس کونیا پشت به دروازه صاحب توپ شد و در حالی که شاید تصور می‌شد خودش ضربه نهایی را بزند، با یک پاس ساده هوانگ را در مقابل دروازه بدون گلر سیتی قرار داد تا او ضربه نهایی را به قلب صدرنشین بزند.

1933402
1933403
1933400
1933401

هوانگ که پیش از این گل نیز دونده و پرتلاش ظاهر شده بود، در 20 دقیقه بعد هم عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت تا اینکه در لحظه تعویض مورد تشویق همه هواداران حاضر در استادیوم قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه هوانگ دو هفته پیش دروازه لیورپول را هم باز کرده بود اما آن گل در ادامه با درخشش ستاره‌های آنفیلد همراه شد و امتیازی را برای ولوز به دنبال نداشت تا اینکه این بار گل ستاره محبوب یورگن کلینزمن در کره، سه امتیاز را سرانجام برای تیم زردپوش انگلیس به همراه بیاورد.