تیم لوئیز انریکه با وجود برتری کامل مقابل تیم میزبان و زدن ۲۱ شوت به سمت دروازه حریف و خلق ۵ شانس بزرگ گلزنی، نتوانست گلی به ثمر برساند.

انریکه بعد از این ناکامی اظهار تاسف کرد:« من متاسفم و از همه عذرخواهی می‌کنم. بازی بسیار رقابتی و سختی بود. موقعیت‌های بیشتری از حریف‌مان خلق کردیم، باید این مسابقه را می‌بردیم. شرایط سختی بازی در این شرایط زمین برای ما بسیار سخت بود. از عملکرد بازیکنان راضی هستم، اما در نیمه اول می‌توانستیم موقعیت‌های بیشتری داشته باشیم.

توپ مانند خرگوش روی زمین بالا و پایین می‌پرید. زمین اصلا مناسب بازی نبود و نباید بازی در این شرایط برگزار می‌شد. وضعیت آن بسیار بد بود.

باید بتوانیم این بازی‌ها را برنده شویم. خلق موقعیت کافی نیست و باید گل بزنیم. با اینکه وضعیت مناسب نبود اما مسئولیت بر عهده من است. بازیکنان تلاش خود را کردند. زمین بازی را در وضعیتی قرار داده بود که ممکن بود هر اتفاقی بیفتد. کلرمون می‌توانست ببرد، ما هم همینطور.

این سرمربی اسپانیایی در مورد ترکیب ۴-۳-۳ تیمش در این بازی گفت:«از عملکرد بازیکنان راضی هستم. همانطور که گفتم در نیمه اول باید تهاجمی‌تر بازی می‌کردیم.»

257 251