به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هنگ کنگ مشخص شد.

رضا عنایتی در این دیدار دست به سوپرایز زد و با دو تغییر تیم ملی را به مصاف هنگ کنگی ها فرستاد، حضور غلامرضا ثابت ایمانی که در بازی های اخیر تیم ملی در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود تصمیم ویژه عنایتی در این مسابقه بود، همچنین حضور محمدحسین اسلامی که علاقه ویژه ای به حضور به اضافه شدن به خط حمله دارد در پست هافبک هجومی تصمیم شجاعانه عنایتی در این مسابقه بوده است.

سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی، سیدمجید نصییری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده لو، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدحسین اسلامی، امیر جعفری، مهدی ممی زاده و ارسلان مطهری بازیکنان تیم ملی ایران در این مسابقه هستند.

تیم ملی در خط دفاعی و خط حمله بدون تغییر آنچنانی نسبت به مسابقات قبلی به میدان رفته است اما  در خط هافبک حضور محمدحسین اسلامی و غلامرضا ثابت ایمانی نشان از این دارد که رضا عنایتی در این مسابقه تصمیم دارد با نفرات هجومی بیشتری دروازه هنگ کنگ را هدف قرار دهد.

امید حامدی فر، محمد خدابنده لو و امیر جعفری 3 بازیکن تیم ملی هستند که یک کارت زرد دارند و در صورت دریافت کارت مسابقه احتمالی نیمه نهایی را از دست خواهد داد و باید با احتیاط بیشتری در این مسابقه حضور پیدا کند.

تیم ملی ایران با پیراهن سفید و هنگ کنگ با پیراهن قرمز در این مسابقه حضور پیدا خواهد کرد، این بازی از ساعت 15:00 آغاز خواهد شد.