به گزارش ورزش سه، در جریان دیدار شب گذشته والویک و آژاکس اتین فائسن به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد، باشگاه والویک اعلام کرد که وضعیت این بازیکن بهتر است و به هوش آمده است.

در بازی شب گذشته اتین فائسن پس از برخورد با برایان بروبی از ناحیه سر دچار آسیب جدی شد و از هوش رفت، شدت مصدومیت آنقدر زیاد بود که مسابقه به طور کامل متوقف شد و به زمان دیگری موکول شد.

اشک های بازیکنان حاضر در میدان و نوع درمان این بازیکن که در حالتی امنیتی و با کاور کردن این بازیکن انجام شد نگرانی های زیادی برای فوتبال دوستان به وجود آورده بود که وضعیت این بازیکن چه خواهد شد، این بازیکن پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شد تا اقدامات بیشتر روی او انجام شود و تحت مراقبت پزشکان قرار بگیرد.

1933844

پس از گذشت ساعت ها از این اتفاق تلخ باشگاه والویک با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این بازیکن به هوش آمده است تا هواداران فوتبال را از نگرانی خارج کند.

در این اطلاع رسانی آمده است: ما از اتفاقی که در زمین برای دروازه بان مان اتین فائسن رخ داد بسیار شوکه شده ایم.اما می توانیم اعلام کنیم که پس از معاینات پزشکی گسترده، او به هوش آمده است و برای معاینه بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. ما برای اتین آرزوی سلامتی و قدرت زیادی داریم و امیدواریم به زودی دوباره او را در  تیم داشته باشیم.