به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، به هنرهای رزمی علاقه زیادی دارد. او که برای تماشای یکی از مسابقات پی‌اف‌ال اروپا در سالن محل برگزاری مسابقه حضور داشت از تماشای ناک‌اوت خشن در این فینال به شدت شگفت‌زده شد و واکنش او خبرساز شده است.

تورنمنت پی‌اف‌ال اروپا یک تورنمنت هنرهای رزمی ترکیبی MMA است که دیشب شاهد حضور چند ستاره مشهور فوتبال اروپا به عنوان تماشاچی بود. کیلیان امباپه به همراه دو هم‌تیمی‌اش در پاری سن ژرمن، اشرف حکیمی و عثمان دمبله، برای تماشای مبارزات به کنار رینگ رفته بودند.

1933978

مبارزه‌ای که امباپه و دوستانش شاهد آن بودند به یکی از خبرسازترین مسابقات MMA روزهای اخیر تبدیل شد و دومبه که برای اولین بار در پی‌اف‌ال اروپا شرکت کرده بود با درخششی خیره‌کننده نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

به محض شروع مبارزه دومبه با حریفش زبو، او با ضربه پایی ویرانگر او را گیج کرده و سپس با هوک چپی خارق‌العاده او را نقش زمین کرد تا داور وارد عمل شده و اجازه آسیب بیشتر زبو را ندهد.

1933979

تصاویری که از کیلیان امباپه در کنار رینگ منتشر شد نشان می‌داد او از این ناک‌اوت سریع و خشن متحیر شده است. دومبه وقتی پیروزی‌اش با ناک‌ اوت اعلام شد به سمت کیلیان امباپه و دو ستاره دیگر پی‌اس‌جی که کنار رینگ حضور داشتند رفت و خوشحالی‌اش را با آنها شریک شد.

1933980