به گزارش "ورزش سه"، دیشب منچسترسیتی در خانه ولورهمپتون شباهتی به سیتی آشنای سال‌های اخیر نداشت. گل به خودی روبن دیاز در نیمه اول و گل ستاره کره‌ای وولوز، هوانگ هی چان، باعث شد سیتیزن‌ها یکی از معدود شکست‌های خود را تجربه کنند.

ارلینگ هالند، امید اول گلزنی منچسترسیتی، در این بازی به لطف عملکرد دفاعی خیره‌کننده وولوز به رهبری کرینگ داوسون در قلب خط دفاعی کاملا مهار شده بود. مهاجم رکوردشکن سیتی امروز در پیامی برای به دست آوردن دل هواداران با آنها درد و دل کرد و خواهان فراموش شدن این شکست شد.

1934020

گلزن نروژی در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد خطاب به هواداران نوشت: "همیشه قدردان حمایت‌های شما هستم. ما از شکست دیروز درس می‌گیریم و مطمئن باشید دفعه بعد بهتر خواهیم بود".

1934021

با اینکه هالند امیدوار است شرایط سیتی سریعا به حالت عادی برگردد، اما نشانه‌هایی وجود دارد که از دشوار بودن تیم پپ گواردیولا خبر می‌دهد. رودری همچنان محروم است و هفته آینده در دیدار بزرگ مقابل آرسنال حضور نخواهد داشت. شکست دیروز و غیبت رودری در کنار چند مصدوم بزرگ بهترین خبر برای رقبای سیتی است که امیدوارند در این فرصت امتیازهای باارزشی از دست هالند و تیمش خارج شود.