به گزارش ورزش سه، حسین حسینی کاپیتان تیم استقلال به عنوان بازیکن بزرگسال به همراه تیم ملی امید در مسابقات آسیایی هانگژو حضور پیدا کرد و برای تیم ملی به میدان رفت.

حسینی اعتقاد دارد که برای فوتبال پایه به ویژه تیم ملی امید برنامه ریزی اتفاق نمی‌افتد و هیچ نگاهی به آینده برای آینده به آنها وجود ندارد. او همچنین از شرایط فنی تیم ملی در این مسابقات راضی بود و اظهار داشت که اگر کمی اتفاقات فوتبالی به سود آنها رقم می‌خورد نتایج بهتری کسب می‌کردند.

ویدئو: 312506

حسینی در ابتدا عنوان کرد: سطح بازی‌ها خوب بود و از قبل برنامه ریزی درستی برای این تیم نشده بود، تیم ما هم خوب بازی می‌کرد و مقابل هنگ کنگ هم خوب بازی کردیم اما توپ‌هایمان گل نشد و نتیجه نگرفتیم، آنها برای تساوی آمده بودند تا بازی را به پنالتی بکشانند، به هرحال فوتبال است توپ‌هایمان گل نشد و آنها برنده شدند، امیدوارم برای دوره بعدی برنامه بهتری داشته باشیم.

او نسبت به انتقادی که از جدایی بازیکنان پرسپولیس انجام داد گفت: ما بازیکن کم داشتیم و حضور آنها می‌توانست به ما کمک کند، همیشه این ناهماهنگی بین باشگاه‌ها و تیم ملی امید وجود دارد و باید تعامل خوبی شکل بگیرد که این مشکلات به وجود نیاد.

کاپیتان تیم ملی در مسابقات هانگژو نسبت به این موضوع که تمایلی برای حضور در این مسابقات داشت گفت: نظر خود من این بود که بازیکنان جوان در مسابقات حضور پیدا کنند اما زمانی که دیدم نیاز دارند و تمایل دارند که آنجا باشم با کمال میل پذیرفتم و به همراه تیم ملی به مسابقات رفتم و تجربه خوبی بود.

حسینی با تشریح شرایط تیم ملی امید در مسابقات گفت: در این 5 بازی از عملکرد خودم راضی و تیم راضی بودم، بازی آخر هم از بازی‌های خوب تیم ملی بود، اما در ایران نتیجه مهم است، باید برای تیم‌های پایه برنامه ریزی بیشتری انجام شود، فکر می‌کنم تیم ملی جوانان مربی ندارد یا تیم ملی امید یک سال بود که به اردو نرفته بودند و تکلیف سرمربی تیم مشخص نبود، با تجربه‌ای که من از حضور در اینجا به دست آوردم هیچ برنامه‌ای برای فوتبال پایه وجود ندارد، چقدر بهتر می‌شد در این مسابقات تیم جوانان شرکت می‌کرد و برای چهار سال آینده تجربه لازم را کسب می‌کردند.

او در انتها افزود: به دلیل نتیجه گرایی در ایران هرکسی که سرمربی می‌شود به دنبال کسب نتیجه است و از سهمیه بزرگسال استفاده می‌کنند و آینده نگری اتفاق نمی‌افتد.