به گزارش "ورزش سه"، دمبله تابستان امسال و در حالی که بسیاری منتظر امضای قرارداد جدید او با بارسلونا بودند تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و به پاری سن ژرمن بپیوندد. 

این تصمیم شوک بزرگی برای ژاوی و مدیران بارسا بود و آنها تمام تلاش‌شان را کردند تا او را از این تصمیم منصرف کنند اما این اتفاق رخ نداد تا او در نهایت به کشورش برگردد و پیراهن پی اس جی را به تن کند. 

این ستاره فرانسوی امیدوار بود که جدایی از بارسا و حضور در پارک دو پرنس با توجه به جدایی نیمار و لیونل مسی بتواند به او کمک کند که به مهره کلیدی و اصلی این تیم تبدیل شود اما شرایط به شکل دیگری پیش رفته است. 

1916438

این بازیکن از ابتدای فصل تا به حال موفق نشده حتی یک گل برای پی اس جی به ثمر برساند و این موضوع فشارها روی او را به شدت افزایش داده است، چرا که هواداران و رسانه‌های فرانسوی انتظار بیشتری از او داشتند. 

روزنامه اسپورت با مطرح کردن این خبر مدعی شده که انتقادهای شدید در رسانه‌های فرانسه علیه دمبله آغاز شده و بسیاری از آنها حتی معتقد هستند که او نباید در ترکیب اصلی پی اس جی به میدان برود و باید به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شود. 

این شرایط باعث شده که او درباره تصمیمی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گرفته باشد تردید کند و حالا به نظر می‌رسد که از این که عجولانه بارسا را ترک کرد و ژاوی را که در طول این مدت همیشه حامی اولش بود از دست داد پشیمان است.