به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز مهمان ساوتهمپتون بود. شاگردان میکل آرتتا امیدوار بودند که از شکست تاتنهام برابر برایتون استفاده کرده و به رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس بازگردند اما توپچی‌ها در ادامه روند ناامیدکننده خود مقابل ساوتهمپتون نیز شکست خوردند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال‌ پس از شکست تیمش مقابل ساوتهمپتون گفت: "اگر کسی نتیجه بازی را نمی‌دانست و مسابقه را تماشا می‌کرد و از او می پرسیدند که چه تیمی را بازی را برده قطعاً می‌گفت که آرسنال به‌راحتی پیروز شده اما این اتفاق رخ نداده است.

توضیح باخت امروز دشوار است چراکه این فوتبال است نه بسکتبال. نتیجه بازی در محوطه جریمه مشخص می‌شود و ما بعد از اینکه مدت زیادی را در این منطقه از زمین حریف گذراندیم نتوانستیم به گل برسیم. آنها یک دروازه‌بان استثنایی داشتند."

سرمربی آرسنال درباره موقعیت‌های زیادی که تیمش از دست داد نیز گفت: "این وضعیتی است که وجود دارد. اگر بازیکنان کلاس جهانی داشته باشید که 10 سال در این لیگ بوده‌اند احتمالا امروز این را نمی‌گفتید. من همیشه اولین کسی هستم که از بازیکنانم دفاع می‌کنم. این ممکن است هفته آینده یا ماه آینده باز هم رخ دهد."