به گزارش "ورزش سه"، امروز سرخ‌های تهران پس از پنج روز تعطیلی تمرینات خود را از سر گرفتند. در این تمرین نیز خبری از حامد لک کنار دیگر گلرهای پرسپولیس نبود تا تنها دروازه‌بان نام آشنای پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی، احمد گوهری باشد.

با وجود غیبت لک و تمرینات اختصاصی او، احمد گوهری باید خود را آماده مصاف با پیکان در هفته بیست و پنجم کند. در شرایط معمول فرصت این‌چنینی برای یک دروازه‌بان برای حضور فیکس درون دروازه پرسپولیس مهیا نمی‌شود؛ به‌طور مثال رادوشویچ چند سال پشت خط دیگر دروازه‌بان‌ها دنبال فرصت فیکس شدن می‌گشت و تعداد بازی‌هایش به نسبت فصل‌های حضورش پایین بود.

گوهری که شانس ویژه‌ای در این مقطع به او روی آورده می‌تواند در 6 هفته پایانی لیگ برتر مسیر زندگی فوتبالی خود را دگرگون کند.

 

 

بزرگترین ضعف سرخ‌ها در این فصل خوردن گل‌‌های زیاد و گاه و بی‌گاه بوده و اگر دروازه‌بان جدید سرخ‌ها بتواند نمایش‌های مطمئنی از خود در ادامه لیگ به جا بگذارد تا پرسپولیس دیگر امتیازی از دست ندهد، می‌تواند برای فصل آینده شرایط خوبی را در پرسپولیس تجربه کند.

احمد گوهری که علی‌رغم سیو پنالتی مقابل آلومینیوم نتوانست مانع شکست تیمش شود امروز در شرایطی تمرین کرد که دو گلر بسیار جوان‌تر را کنار خود می‌دید؛ اتفاقی که او را به تنها گزینه دروازه‌بانی برای یحیی گل‌محمدی تبدیل کرده است.