به گزارش "ورزش سه"، هالند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو از بروسیا دورتموند جدا شد و به منچسترسیتی پیوست. 

این بازیکن رکوردهای بسیاری را در اولین فصل حضورش در ورزشگاه اتحاد شکست و موفق شد 52 گل با پیراهن سیتی در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند و سه‌گانه رویایی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان را به دست آورد. 

گواردیولا نقش مهمی در موفقیت این ستاره نروژی ایفا کرد و حالا او از تهدیدهایی که حتی پیش از پیوستن به سیتی از سوی این مربی توانا دریافت کرده بود صحبت کرده است. 

1833569

هالند در گفتگو با تلگراف در این باره اظهار داشت: «او انتظارات خیلی زیادی از ما در تمرینات دارد. خیلی زیاد! وقتی پیش از پیوستنم به سیتی با او صحبت کرد به من گفت برایم مهم نیست چه کار می‌کنی، هرکاری دوست داری انجام بده اما تا وقتی من در زمین تمرین هستم باید تمرکز داشته باشی چون اگر تمرکز نداشته باشی، داغونت می‌کنم!

او واقعا چنین فردی است و سیتی هم به عنوان یک تیم و یک باشگاه چنین جایی است. به همین دلیل است که آنها در طول این سال‌ها تا این حد موفق بوده‌اند. فشار بسیار زیاد است. ما هر روز فشار زیادی را به عنوان یک باشگاه، تیم و بازیکن تحمل می‌کنیم. 

اما باید تمام تمرکزمان را روی یک ساعتی که در هر روز بر سر تمرین حاضر می‌شویم بگذاریم و در ساعات دیگر روز آرام باشیم و استراحت کنیم و به فوتبال یا هیچ چیز دیگری فکر نکنیم. این بخش مهمی از موفقیت این تیم است. بعد از تمرین دیگر نباید به فوتبال فکر کرد. وقتی در زمین هستید باید متمرکز باشید. این چیزی است که پپ می‌خواهد.»