به گزارش" ورزش سه"، کای هاورتز در تابستان گذشته در انتقالی از چلسی، به رقیب لندن‌نشین این تیم، آرسنال پیوست‌. در حالی که هواداران آرسنال انتظار داشتند او با یک شروع خوب، پاسخ هواداران چلسی و انتقادها و ترول‌های بی‌شمار را بدهد، اما شروع او تفاوتی با اواخر دوران بازی‌اش در چلسی نداشت و نتوانست تفاوتی در ترکیب آرسنال رقم بزند. آرتتا حتی او را در پست هافبک هم امتحان کرد ولی باز هم این جوان آلمانی در رسیدن به یک فرم خوب ناکام ماند. در هفته گذشته و بازی آرسنال مقابل بورنموث، در حالی که بازی با نتیجه دو بر صفر دنبال می‌شد، پنالتی‌ای به سود آرسنال اعلام شد که مارتین اودگارد و بوکایو ساکا، پنالتی‌زنان این تیم، تصمیم گرفتند این فرصت را به کای هاورتز بدهند تا اولین گل خود را در تیم به ثمر برساند تا شاید بتواند با به دست آوردن روحیه و اعتماد به نفس به روزهای خوب خود برگردد.

الکساندر زینچنکو در مصاحبه تازه‌ای به تصمیم ساکا و اودگارد واکنش نشان داده است: «ما یک خانواده هستیم زیرا با یکدیگر وقت می گذرانیم. در داخل و خارج از زمین ما سعی می‌کنیم با هم باشیم و هوای همدیگر را داشته باشیم.

1936567

این یک حرکت شگفت انگیز از سوی مارتین اودگارد و بوکایو ساکا بود چون آنها دو پنالتی‌زن ما هستند. برای کای خوب بود چون او یک بازیکن مهم برای ما با ویژگی‌های شگفت انگیز است.

شما در حال رشد به عنوان یک فرد با افراد خوبی در اطراف‌تان هستید و سعی می‌کنید خود را بهبود ببخشید. شما همواره با موقعیت‌های مختلفی روبرو می‌شوید و باید تجربیاتی داشته باشید تا بدانید چگونه در هر لحظه واکنش نشان دهید.»