به گزارش "ورزش سه" شاگردان مائوریسیو پوچتینو به دنبال کسب سه امتیاز بازی و دو رقمی کردن امتیازات خود در لیگ برتر بودند و موفق شدند به هدف خود در این بازی برسند.

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۱۴ رخ داد. جایی که رحیم استرلینگ با حرکت از سمت چپ موقعیت شوتزنی را برای خودش فراهم کرد اما ضربه‌ش با اختلاف کم از سمت راست دروازه بیرون رفت‌‌.

یک دقیقه بعد برنلی روی اولین موقعیت خود موفق شد به گل برسد‌. حرکت لایل فورستر تا محوطه جریمه و پاس او به ویلسون اودوبرت در سمت چپ و ضربه او از بین پاهای مارک کوکوریا، برنلی را به گل اول رساند.

1937122

در ادامه چلسی که سابقه خوبی در کامبک و برگشت از بازی باخته ندارد نتوانست موقعیت جدی‌ای خلق کند. تا اینکه در دقیقه ۳۲ توپ در محوطه جریمه به انزو فرناندز رسید اما قبل از اینکه فرصت شوتزنی پیدا کند، مدافع برنلی با تکل خوبی توپ را به کرنر فرستاد.

ده دقیقه بعد چلسی بالاخره به گل رسید. حرکت رحیم استرلینگ از سمت چپ و سانتر او با برخورد به امین ال دخیل، دفاع وسط برنلی، به درون دروازه رفت و چلسی با این گل به خودی بازی را به تساوی کشاند تا بازنده به رختکن نرود‌‌.

1937125

با شروع نیمه دوم حملات چلسی ادامه داشت. دوباره نفوذ استرلینگ از سمت چپ و خطا روی او، یک پنالتی برای چلسی به ارمغان آورد.
کول پالمر پشت توپ قرار گرفت و کامبک چلسی تکمیل شد.

1937126

پس از گل دوم چلسی، بازی کاملا آرام و بدون موقعیت خاصی دنبال می‌شد. در دقیقه ۶۵ مویسس کایسدو با یک توپ‌گیری خوب چلسی را در موقعیت حمله قرار داد و توپ به کانر گلگر رسید‌. پاس گلگر به استرلینگ و شوت استرلینگ در محوطه جریمه به تور دروازه برنلی چسبید و اختلاف را به دو گل رساند‌.

1937123

حملات چلسی پس از گل سوم هم ادامه داشت. پاس کوتاه پالمر در محوطه جریمه به جکسون در مقابل دروازه و ضربه خوب جکسون، بازی را ۴-۱ کرد‌.

1937124

چلسی همانگونه که در حمله قوی ظاهر شد، در دفاع هم عالی کار کرد و پس از گل چهارم با موفقیت همه حمله‌های نصفه و نیمه تیم میزبان را دفع کردند.

بازی با همان نتیجه ۴-۱ به سود چلسی به پایان رسید و تیم پوچتینو ۱۱ امتیازی شد.