به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حالی که گل اول را از برنلی خورد و عقب بود، با ۴ گل نتیجه بازی را به سود خود تغییر داد و به نیمه اول جدول آمد.

مائوریسیو پوچتینو پس از بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بولت سرشاخهعملکرد خوب استرلینگ؟
این کار او است، نه؟ اون عالی بود، در همه گل‌ها تاثیرگذار بود. برای او و تیم خوشحالم‌.

بولت سرشاخهعملکرد کلی تیم؟
فکر می‌کنم تیم خیلی خوب بود، عملکردمان فوق‌العاده بود و با احساسی متفاوت به تعطیلات فیفا دی می‌رویم.

1937190

بولت سرشاخهکامبک و به دست آوردن سه امتیاز؟
همیشه وقتی عقب می‌افتی و بعد برد را به دست می‌آوری به خودت افتخار می‌کنی. من هم به تیم افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم تیم قبل از گل حریف هم خوب بازی می‌کرد. قبل از پایان نیمه اول به گل رسیدیم که کمی به ما کمک کرد و نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و توانستیم به برتری برسیم و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

بولت سرشاخهچیزی که از تیم می‌خواستید را در این بردهای اخیر دیده‌اید؟
بله، البته، من در برخی بازی‌ها به شما می‌گفتم، ما در حال ساختن چیزی هستیم. ما یک گروه جوان هستیم و چند بازیکن باتجربه داریم. برای ساختن چیزی ما به زمان نیاز داریم و مسئله زمان است. ما در این سه بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. نیاز ما فقط گذشت زمان بود تا یکدیگر را بشناسیم. ریکاوری بازیکنان اکنون به تیم کمک می‌کند. رقابت‌های سختی در تیم بین بازیکنان ایجاد می‌شود. من مجبورم از بین بازیکنان باکیفیت انتخاب کنم و این کاری است که من عاشق انجام دادن آن هستم.

1937192

بولت سرشاخهدر مورد همین افزایش رقابت و راضی نگه داشتن کل بازیکنان نظری دارید؟
همیشه در فوتبال موضوع عملکرد است. در حال حاضر ما نمی‌توانیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. با آماده بودن همه بازیکنان، رقابت بزرگی خواهیم داشت.

بولت سرشاخهنظر دیگری درباره این برد؟
من خیلی خوشحالم چون فکر می‌کنم بازیکنان مستحق پیروزی بودند، ما از ابتدای فصل به چیزی که استحقاقش را داشتیم نرسیدیم. اما فکر می‌کنم امروز عملکرد خوبی داشتیم. ما خوب بازی می‌کنیم اما باید پیشرفت کنیم و در مقابل دروازه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. خوشحالم و در حال حاضر می‌خواهیم اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم. سه پیروزی در سه بازی اخیر برای این تیم جوان مهم است.

1937191