به گزارش "ورزش سه"، این روزها بلینگام در گلزنی توقف ناپذیر به نظر می‌رسد. او شنبه شب در برنابئو در پیروزی 4-0 خانگی مادرید مقابل اوساسونا در لالیگا دو گل به ثمر رساند. این دو گل در سانتیاگو برنابئو تعداد گل‌های بلینگام را در این فصل به 10 در بازی‌های رسمی رساند.

پس از بازی، بلینگام در اینستاگرام خود عکسی از خود در حال جشن گرفتن یکی از گل‌های خود در روز شنبه منتشر کرد و با این شرح نوشت: "پیروزی زیبا در معبد! دو رقمی (اشاره به تعداد گل‌هایش)".

1937322

هالند، ستاره مهاجم سیتی به سرعت به این پست واکنش نشان داد و نوشت: "غیر واقعی". به گفته بسیاری از رسانه‌ها، سران باشگاه رئال مادرید نیم نگاهی به وضعیت ارلینگ هالند دارند تا در صورت عدم تمدید قرارداد او با باشگاه منچسترسیتی و شکست مجدد پروژه کیلیان امباپه، او را به برنابئو بیاورند.

با دو گل مقابل اوساسونا، بلینگام اکنون حتی عملکرد بهتری نسبت به کریستیانو رونالدو، اسطوره باشگاه پس از 10 بازی اول برای رئال مادرید دارد. رونالدو پیش از این رکورددار زدن 10 گل و دادن یک پاس گل برای لوس بلانکوس بود. در حالی که بلینگام به اندازه فوق ستاره پرتغالی گل زده، اما سه پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کرده است.
این بازیکن 20 ساله در مرحله بعدی برای سه شیرها در بازی دوستانه بین المللی در 13 اکتبر به مصاف استرالیا خواهد رفت.